Bytte og retur
Ettersom vi selger matvarer som vil forringes av temperatursvingninger etter uttak fra vårt kjølelager kan vi dessverre ikke tilby noen form for kansellering, avbestilling, bytte eller retur av varer etter at disse er sendt fra oss.
Reklamasjon og mangler
Hvis det er noen feil eller mangler ved din ordre må du ta kontakt med oss så snart som mulig og innen 24 timer etter mottak av forsendelsen, så skal vi gjøre vårt beste for å rette opp i problemet! Se forøvrig holdbarhet og datostempling for mer informasjon.
Skader på en forsendelse
Dersom forsendelsen du mottar er transportskadet må du straks det blir oppdaget ta kontakt med utleveringsstedet for hjelp til å kreve erstatning av Posten/Bring. Vi kan dessverre ikke bistå med dette.
Angrerett
Det er dessverre ingen angrerett på nettkjøp av varer fra oss da angreretten ikke gjelder for for varer som kan forringes raskt slik som matvarer og sjokolade. Vi kan derfor kun akseptere kanselleringer som vi mottar og får behandlet før en bestilling er pakket og sendt.